MARINA MAHATHIR MURTAD KELUAR ISLAM? KATA HUDUD BUKAN HUKUM TUHAN



Marina Mahathir murtad keluar Islam ke sehinggakan mengeluarkan kenyataan-kenyataan dan dakwaan yang menjelikkan kononnya hudud bukan hokum Tuhan. Kalau kita dapat melihat benarlah dalam politik usaha PAS untuk menerangkan hudud masih banyak lompong dan kekuarngannnya. Tetapi ini bukanlah tiket untuk kita menjadikannya sebagai alasan untuk tidak melaksanakan hukum hudud. 

Memang benar dan sewajarnya untuk kita mengambil kira kesediaan masyarakat dalam melaksanakan hukum ini baik dari sudut ekonomi, soal perundangan dan lain-lain lagi. Kita sekarang ini mempersoalkan Marina Mahathir anda hendak tegakkan hukum hudud atau tidak? Atau anda lebih percayakan hikmah perundangan Tuhan melalui hudud atau lebih berimankan perundangan yang manusia cipta? 

Seandainya Marina Mahathir tidak mampu berfikir secara logik dengan menggunakan akal fikiran lebih baik renung-renungkanlah dan jawab persoalan berkenaan terlebih dahulu. Janganlah Marina Mahathir berdolak dalik sana sini macam Bani Israel. Sekarang Marina mungkin boleh menipu manusia tetapi anda tidak boleh menipu Tuhan. 

Kesimpulannya, Marina Mahathir ini semakin sudah terpesong daripada ajaran Islam, silap-silap hari bulan Marina Mahathir sudah murtad dan keluar Islam. Bawa-bawalah bertaubat Marina Mahathir, kembalilah ke pangkal jalan.

Comments