SULTAN KELANTAN TARIK BALIK DARJAT KEBESARAN MAHATHIR



Tindakan Mahathir yang kononnya memperjuangkan suara rakyat dalam isu 1 Malaysia Development Berhad (1MDB) pastinya mengaburi mata rakyat seolah-olah dirinya seorang pemimpin yang suci dan cukup maksum. Tetapi adakah Mahathir benar-benar maksum? Ianya mungkin benar bagi mereka yang menutup dua belah mata dan dua belah telinga kononnya begitu taksub dengan kemaksuman pemimpin berkenaan sehingga tidak lagi mempedulikan kebenaran di hadapan mata mereka. 

Mahathir ini sejak keluar daripada UMNO dan menerajui partinya sendiri parti PPBM, Mahathir begitu ghairah menyerang Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sehinggakan Perdana Menteri pula bertindak membuktikan bahawa beliau sememangnya bersih dan suci daripada segala tuduhan dan fitnah tersebut yang pernah beliau lemparkan selama ini. Sehingga kini Najib semakin terus fokus meneruskan khidmatnya kepada rakyat. 

Kesimpulannya segala dosa-dosa Mahathir sudah cukup mmbuktikan bahawa dirinya tidak layak memakai sebarang darjah kebesaran dan sewajarnya Kebawah Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong dan DYMM Sultan-Sultan yang pernah menganugerahkan bintang kebesaran kepada beliau, menarik balik darjah-darjah kebesaran yang pernah dianugerahkan kepada pengkhianat bangsa Melayu ini.

Comments