PEJUANG SEKS LGBT SITI KASSIM MAMPU JADI PEMIMPIN HEBAT?? MAKSIAT PASTI BERLELUASA JIKA SITI KASSIM JADI PEMIMPIN



Siti Kassim kononnya mampu menjadi pemimpin yang hebat sekiranya dicalonkan sebagai calon bagi kerusi DUN ataupun Parlimen pada Pilihan Raya Umum yang akan datang. Tetapi kita melihat persoalannya adalah jika dinilai dari segi tingkah laku dan caranya hari ini, layakkah Siti Kassim diangkat sebagai pemimpin?

Tengok sajalah Siti Kassim pejuang Seks LGBT memartabatkan hak dan perjuangan LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender) di negara ini. Siti Kassim pejuang seks LGBT yang tidak akan sesekali mengalah dan akan terus mempertahankan hak semua orang termasuklah komuniti lesbian, gay, bisexual, dan transgender (LGBT) tetapi komuniti yang lain juga. Siti Kassim percaya dirinya  harus berani pertahankan hak mereka.

Ini membuktikan kepada kita semua jika Siti Kassim menjadi pemimpin jangan kita terkejut dan mempertikaikan pejuang tegar LGBT yang bernaung di bawah Seksualiti Merdeka ini akan menggalakkan Seks LGBT secara besar-besaran. 

Kesimpulannya Pejuang Seks LGBT Siti Kassim tidak layak menjadi pemimpin negara. Sekiranya kita memilih pejuang Seks LGBT seperti Siti Kassim berkemungkinan besar Seks LGBT akan berleluasa secara besar-besaran dan menjerumuskan masyarakat ke arah maksiat.

Comments