MUKHRIZ NAK BERTANDING DI BALING? MUKHRIZ TAK LAYAK LANGSUNG!



Mukhriz tidak layak, tiada ruang dan peluang kepada Mukhriz atau mana-mana parti yang mengamalkan politik bermusim untuk bertapak di Parlimen Baling. Mukhriz jangan haraplah bercita-cita mahu merampas kerusi Parlimen Baling. Baru-baru ini pun, kehadiran Mukhriz yang melakukan program walkabout di Baling didakwa tidak mendapat sebarang sambutan dan tidak diterima penduduk Parlimen berkenaan dan ia dapat dilihat apabila program anak bekas Perdana Menteri semalam lebih kerusi daripada orang yang datang. 

Nampak sangat Mukhriz tak berguna sehinggakan kehadiran dia dalam program berkenaan tidak mendapat sebarang samburan daripada penduduk di sekitar berkenaan. Kita semua tahu Mukhriz ini kalau bukan sebab bapaknya, dia ini sudah menjadi tukang kutip sampah. Entah-entah Mukhriz ini kalau jadi pengutip sampah pun tak layak. Tengok sajalah semasa dalam UMNO bertanding Ketua Pemuda gunakan pengaruh bapak, sekarang nak bertanding di Baling pun akan gunakan pengaruh bapak. 

Mukhriz tak boleh hidup tanpa pengaruh bapak. Mukhriz satu-satunya contoh yang terbaik bawak bapak berkempen. Kita boleh tengok Mukhriz tidak ada kekuatan sendiri hanya bergantung kepada bapaknya semata-mata. Kesimpulannya, Mukhriz tidak layak sama sekali bertanding di Baling, orang Baling sendiri menolak Mukhriz. Lupakanlah cita-cita Mukhriz hendak bertanding di Baling. Muhkriz tidak layak!!!

Comments