MAT SABU: PELACURAN TIDAK MENGAPA DAN TIDAK PERLU KECOH



Cara Mat Sabu dan AMANAH mempertahankan Islam dan cara hidup Islam di Malaysia betul-betul cara Syaitan  dan cara Syiah. Semuanya dilakukan demi kepentingan dan keuntungan politik yang tidak seberapa di dunia yang cuba diraih Abang Mat Sabu dan AMANAH. Beginilah cara-cara Abang Mat Sabu dan Amanah mempertahankan Pakatan  Harapan yang diketuai oleh DAP.

Apabila pelacuran semakin menjadi-jadi di Pulau Pinang yang diketuai oleh DAP atau di Selangor yang diketuai PKR, dan kita orang Selangor dan Pulau Pinang akan menegur, tetapi AMANAH dan Mat Sabu serta merta mempertahankan DAP dan PKR dengan menyalahkan UMNO sambil mendakwa dan memberikan alasan bahawa pada zaman UMNO dan Barisan Nasional pun sudah ada pelacuran, maka jadinya tidak perlulah bising-bising dan membuat kekecohan pasal pelacuran di Pulau Pinang dan Selangor. Kesudahannya pelacuran di Pulau Pinang dan PKR terus berleluasa baik sekarang ini di bawah pemerintahan DAP dan PKR. AMANAH bukannya mahu menghapuskan pelacuran yang berlaku di Pulau Pinang dan Selangor di bawah pimpinan PKR dan DAP.INDUSTRI PELACURAN adalah industri ekonomi yang penting yang menjanakan hasil cukai untuk kerajaan2 PR di Pulau Pinang dan Selangor.

Bila kita undi Abang Mat Sabu dan AMANAH dalam Pakatan Harapan, kita berharap yang Mat Sabu dan AMANAH akan bawa pembaharuan dan menghapuskan semua gejala maksiat tetapi Mat Sabu dan AMANAH meneruskan gejala-gejala maksiat ini dengan menjual nama UMNO. Pendirian AMANAH sama untuk maksiat-maksiat Judi, arak, rumah urut, gay clubs dan lain-lain lagi. Kita tegur sahaja kerajaan-kerajaan negeri Pakatan Harapan, Abang Mat Sabu dan AMANAH segera melenting mempertahankan DAP dan PKR dengan mengungkit rekod UMNO memerintah sebagai alasan meneruskan JUDI, ARAK, RUMAH URUT dan GAY CLUBS.

Kesimpulannya AMANAH pimpinan Mat Sabu tidak mampu dan tidak mahu pertahankan Islam, nilai-nilai Islam dan gaya hidup Islam di Malaysia. Mat Sabu dan AMANAH hanya mampu dan mahu mempertahankan DAP dan PKR walaupun maksiat semakin galak dan berleluasa sekarang ini.

Comments