MAT SABU DAN PAN TAK GUNA BERTANDING, TAK AKAN MENANG 12 KERUSI .



Mat Sabu dan Parti PAN kecewa kerana diberikan hanya dua kerusi Parlimen, Amanah Johor sekali lagi terpaksa akur dengan peruntukan 12 kerusi DUN kerana kalau kita tengok bertanding 12 kerusi sekalipun belum tentu Mat Sabu dan PAN menang satu pun. Mat Sabu dan PAN tidak perlu minta kerusi banyak-banyak kerana kalau hendak diikutkan Mat Sabu dan PAN bukannya ada duit pun memandangkan PAN masih lagi baru. Kononnya Mat Sabu dan PAN mendakwa dirinya parti golongan professional dan sepatutnya golongan professional diangkat martabatnya sebagai pemimpin kerana otak Mat Sabu dan PAN gred A, tidak akan mungkin hanya bertanding 12 kerusi. PAN satu-satunya parti yang bodoh yang sanggup mengikut telunjuk DAP dan menjadi balaci DAP dan Pakatan Harapan. Hakikatnya PAN dan Mat Sabu satu-satunya parti tak guna. 

Mat Sabu dan PAN kononnya mendakwa diri mereka parti yang memperjuangkan Islam tetapi realitinya Mat Sabu dan PAN mendustakan amanah Allah dan Rasulnya sedangkan Mat Sabu dan PAN lari daripada perjuangan Islam sehingga sanggup memfitnah para ulama. Bukan sekadar memfitnah malah menyebarkan fitnah dan tohmahan sehingga mereka membawa ramai umat Islam yang jahil agama, yang fasik dan yang suka memperlekehkan alim ulamak, anak-anak yang baru mengenal pasrti semuanya didesak untuk menyokong mereka. Mat Sabu dan AMANAH berlagak seperti orang bijak pandai dan cerdik pandai kononnya kerajaan Pakatan Harapan jauh lebioh baik daripada Kerajaan Barisan Nasional yang sedia ada sekarang ini. Mereka bukannya boleh membaca masa depan. Mat Sabu dan PAN tahu perangai jahat ahli-ahli dan penyokong-penyokong parti komponen mereka demi mencapai matlamat perjuangan untuk menggulingkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Kerajaan Barisan Nasional Mat Sabu dan PAN sanggup menggadaikan agama Islam yang mereka anuti. 

Inilah bukti perangai Mat Sabu dan PAN apabila ditegur, mereka mula membengis dan menghamburkan kata-kata biadab, cacian, tohmahan dan bersikap tidak bertamadun. Golongan Mat Sabu dan PAN akan bertukar menjadi golongan yang tunjuk pandai seperti orang alim ulama dan apabila berjumpa di alam nyata mereka cepat-cepat berpaling ke tempat lain dan takut bersemuka dan berhadapan. Kalau ada sekalipun yang mahu berhadapan dan bersemuka pun tidak ramai yang mahu bersemuka dan berhadapan dengan kebenaran. Kenapa Mat Sabu dan PAN jadi seperti itu? Sebabnya mudah sahaja, apabila Mat Sabu dan AMANAH ramai dalam puak-puak mereka, mereka adalah golongan minoriti sehingga sanggup memalukan dan mengaibkan diri sendiri dengan konsep dakwah ajaran sesat. Mat Sabu dan AMANAH pantang ditegur terus melenting dan dia juga memilih untuk tidak bertembung dengan kebenaran.

Kesimpulannya Mat Sabu dan PAN parti tak guna bak kata orang Mat Sabu dan PAN satu-satunya parti yang merapu bak kata orang layankan orang gila seperti Mat Sabu dan PAN lama-lama kita juga jadi orang tak betul jadi orang gila. 

Comments