MAHASISWA JANGAN MUDAH DIPERBODOHKAN PEMBANGKANG




Gabungan Mahasiswa Pro pembangkang  dinasihatkan agar  tidak tidak menjadi boneka kepada pihak pembangkang terutama parti DAP dan bukan kuda tunggangan mana – mana ejen Yahudi yang jahat seperti Syaitan. Keputusan yang dibuat dibuat oleh mahasiswa pro pembangkang jelas menunjukkan perhimpunan ini dirancang rapi seratus peratus oleh parti politik pembangkang dengan atas dasar paksaan.

Perhimpunan ini adalah platform untuk pihak pembangkang untuk membina kekuatan menumbangkan pentadbiran Najib secara zalim, dan bukan platform untuk menyelamatkan Malaysia. Semua pihak harus menghormati undang – undang dan perlembangaan dan bukannya mementingkan kepentingan diri sendiri. 

Semua pihak harus memberi kerjasama yang baik untuk menyelesaikan masalah dalaman Negara. Sebagai contohnya, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah membuktikan kesungguhan untuk menyelesaikan skandal 1MDB melalui penubuhan siasatan yang melibatkan SPRM, PAC, Bank Negara. Malah siasatan oleh DOJ, Switzerland dan Singapura tidak menunjukkan penglibatan salah laku Perdana menteri dalam skandal 1MDB. 

Kesimpulannya mahasiswa pro pembangkang dilihat terlalu mudah percaya dengan fitnah dan propaganda pihak tertentu terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Comments