DAP KAFIR LAKNATULLAH SOKONG SEPENUHNYA PUAK GAY, LESBIAN, HOMOSEKSUAL, PENKID, YAHUDI DAN ZIONIS



Kalau DAP KAFIR LAKNATULLAH menang pilihan raya dan memerintah Malaysia, jangan kita terkejut negara kita akan dijadikan negara kafir. Segala puak disokong, dipertahankan dan dibenarkan masuk GAY, LESBIAN, HOMOSEKSUAL, PENKID, YAHUDI DAN ZIONIS dan bermacam-macam lagi puak yang tidak pernah kita dengar datang duduk dan buka cawangan atau pejabat mereka di negara kita. 

Puak Yahudi pula berhijrah beramai-ramai kaut hasil kekayaan supaya mereka bertambah kaya raya dan bertambah kuasa dan pengaruh. Orang Melayu pula dihapuskan sebagaimana bangsa Palestine. Sangat menakutkan apabila kita mendengar isu dan kes seperti ini. Apa yang pasti kalau sekalipun Melayu tidak dihapuskan jasadnya musuh DAP kafir laknatullah akan menggunakan taktik dan strategi menghapus Melayu secara beransur-ansur kalau tidak terus dibunuh sekalipun, mereka pastinya akan memusnahkan dan menguburkan identiti Melayu supaya hilang hingga Melayu tak kenal siapa mereka sebenarnya. 

Realitinya musuh banyak akal tetapi yang bodoh dan bendul ialah yang tidak nampak cara musuh menghapuskan Melayu bukan satu cara sahaja tetapi dalam pelbagai bentuk dan cara tanpa kita sedari. Mahu tidak mahu kita sebagai orang Melayu terpaksa berperang dengan Yahudi dan membunuh Yahudi supaya tidak dibunuh oleh Yahudi sebagaimana yang berlaku di Palestine Bosnia, Myanmar dan sebagainya. 

Kesimpulannya kita tidak boleh membiarkan DAP Kafir Laknatullah memerintah dan mentadbir untuk mencegah perkara ini daripada berlaku seperti itu. Bangsa melayu bukanlah bangsa yang suka berperang dan berbunuhan dengan bangsa lain tetapi kalau sudah sampai dalam rumah, terpaksalah lawan dan bunuh sesiapa yang menceroboh masuk ke dalam rumah itu

Comments