BUKAN SAHAJA KHALWAT, LIWAT PATUT DIBENARKAN JIKA PAKATAN HARAPAN AMBIL ALIH NEGARA.



Sebelum ini Syed Saddiq pernah menyatakan bahawa bukan sahaja khalwat malah liwat turut dibenarkan dalam perundangan Malaysia jika Pakatan Harapan menang dalam pilihan raya umum dan mengambil alih pentadbiran negara pada masa akan datang. Sama seperti khalwat, liwat yang turut dilakukan dalam bilik yang tertutup juga digalakkan. 

Keadaan ini sudah tentu akan meluaskan stigma kebencian masyarakat terhadap golongan gay. Syed Saddiq mendakwa kononnya negara kita sebenarnya sudah ketinggalan berbanding dengan banyak negara maju di dunia yang sudah sampai ke tahap membenarkan perkahwinan sejenis. Sedangkan di negara kita pun, lelaki yang mengamalkan hubungan sejenis pun dianggap sudah melakukan kesalahan. Kalau didapati bersalah meliwat secara sukarela boleh dihukum sehingga 20 tahun penjara dan perkara ini amat memalukan. 

Syed Saddiq ini gay ke orangnya? Dia bersungguh-sungguh menggalakkan khalwat dan liwat berleluasa jika Pakatan Harapan mengambil alih pentadbiran negara. Rasa-rasanya inilah cadangan dan pendapat yang sangat-sangat ditunggu-tunggu oleh golongan berkenaan secara keseluruhannya. 

Kesimpulannya kita seharusnya sedar bahawa jika Pakatan Harapan ambil alih negara, khalwat dan liwat akan berleluasa di negara kita. Kita sebagai umat Islam seharusnya mempertahankan negara kita daripada gejala maksiat. Jangan sokong dan undi Pakatan Harapan dalam pilihan raya umum akan datang. TOLAK PAKATAN HARAPAN!!!

Comments