BANGSAT MAHFUZ, DURI DALAM DAGING PAS SECARA TERANG-TERANGAN



Dulu Mahfuz Omar sememangnya terkenal dan popular sebagai OTAI dalam PAS walaupun Mahfuz Omar tiada sebarang kelulusan akademik tetapi Mahfuz Omar memiliki kepandaian menjual minyak di atas pentas politik dengan lawak-lawak bodoh alang bulan kepalangnya sehingga Mahfuz Omar dapat bertahan sebagai salah seorang pemimpin parti itu.

Kini Mahfuz Omar sudah hilang arah dan dengar khabarnya Mahfuz mahu menyertai DAP. Mahfuz juga dikatakan mengajak ahli-ahli dalam PAS untuk bersama-sama dengan beliau bagi menyokong Pakatan Harapan yang diketuai oleh DAP pada Pilihan Raya Umum Ke-14 akan datang.

Mahfuz adalah Haiwan Politik Celaka yang gemar dan suka spin kata-kata pucuk pimpinan PAS bagi menimbulkan sangka buruk orang kepada parti berkenaan. Nampakya Mahfuz semakin galak mahu jadi BARUA DAP sehinggakan sanggup menabur pasir ke dalam periuk nasi yang sedang dia menumpang kenyang sedangkan ahli PAS yang lainnya berkorban untuk dirinya. 

Tengok sajalah Ceramah Mat Sabu dia pergi, ceramah Tun Tak Tuang Mahathir dia sertai dan Ceramah DAP Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng pun dia sertai, memang wajarlah Mahfuz digelar pemimpin mangga harum manis jiwanya DAP, isi dalamnya juga DAP. 

Kesimpulannya inilah contoh-contoh orang Melayu yang menjadi BARUA DAP dan Mahfuz Omar contoh BARUA  DAP yang akan menyimbah hasutan supaya ahli PAS sangsi dengan kepimpinan tertinggi PAS. Mahfuz dan sealirannya berfikiran terlalu liberal seperti peliwat Anwar Ibrahim dan AMANAH yang bertuankan ULTRA KIASU DAP BANGSAT!!!

Comments