BANGSAT DAP NGA KOR MING: KATA MANA-MANA PEMIMPIN TUTUP AURAT CACAT OTAK



Nga Kor Ming adalah pemimpin DAP yang bangsat dengan membuat tuduhan dan fitnah kononnya pakaian yang menutup aurat sesuatu yang kolot dan ketinggalan zaman. Nga Kor Ming juga menuduh pemimpin-pemimpin UMNO cacat otaknya. Dan untuk rekod ini, ini bukannya kali pertama Nga Kor Ming menghina dan mencampuri hal ehwal umat Islam di Malaysia.

Ini bukan kali pertama Nga Kor Ming menghina dan mencampuri hal ehwal umat Islam di Malaysia. Sudah banyak kali Nga Kor Ming melakukan perbuatan dan tindakan berkenaan. Bagi Nga Kor Ming tiada masalah yang akan timbul dengan apa juga kenyataan-kenyataan jelik dan menyinggung perasaan umat Islam kerana sudah menjadi amanalan DAP menyemai politik dan kebencian dalam usaha mereka melemahkan umat Islam di Malaysia sebelum dapat menguasai politik dan pemerintahan negara sepenuhnya. 

Cuba kita bayangkan sekarang ini pemimpin DAP seperti Nga Kor Ming berani membuat kenyataan jelik dan mencampuri urusan dan hal ehwal umat Islam, apa yang akan berlaku jika Perdana Menteri kita DAP, bukan setakat hal ehwal Islam akan dicampuri, malahan juga maruah kita akan dirobek-robek sehingga tidak ada apa-apa lagi yang boleh dipertahankan. 

Kesimpulannya, kita jangan sekali-kali memberi peluang dan kesempatan kepada DAP untuk mencampuri hal ehwal Islam dan urusan agama Islam, kita seharusnya mempertahankan Islam agar agama kita tidak boleh dipijak-pijak oleh kafir LAKNAT DAP.

Comments