AZMIN ALI DAN PKR SELANGOR SOKONG SEKS, MAKSIAT, LGBT



Azmin Ali dan Kerajaan PKR Pakatan Haram di Selangor sangat bangga menyatakan bahawa Selangor sekarang ini mempunyai tonik mujarab bagi membendung dan mengatasi kegiatan seks, maksiat dan LGBT yang sekarang ini sudah berleluasa di negeri jajahan rejim maksiat pembangkang itu. Azmin Ali mengaku bagi mengatasi masalah maksiat, seks dan LGBT dengan meningkatkan pembinaan rumah-rumah urut di seluruh Selangor sehinggalah kini semakin bercambah dan berleluasa sehinggalah berjumlah beribu-ribu rumah urut. Azmin turut mengetatkan undang-undang rumah urut di negeri itu di mana dia akan mengetatkan undang-undang rumah urut di negeri itu kononnya tukang urut lelaki hanya dibenarkan untuk mengurut pelanggan lelaki. 

Peraturan yang dilaksanakan hanya untuk selamatkan perniagaan DAP yang paling menguntungkan di Selangor semata-mata. Kita boleh terbayangkan muka Anwar Ibrahim yang pastinya akan ketawa tersengih-sengih kerana idea tersebut mampu membuatkan alir liur Anwar Ibrahim meleleh. Golongan seks, maksiat dan LGBT laknatullah ini akan bertumpu di Selangor dan menjadikannya sebagai sarang kegiatan maksiat tidak bermoral mereka. 

Kesimpulannya dengan undang-undang tabii manusia maksiat boleh berlaku sewenang-wenangnya di rumah-rumah urut berkenaan. Sama ada maksiat secara “straight” atau LGBT, ia sama sekali salah dari sudut agama mahupun moral manusia normal.

Comments