SI PONDAN MULUT PUAKA SYED SADDIQ ADA HATI NAK BERTANDING DI JOHOR?



Si Pondan dan mulut puaka Syed Saddiq yang ada hati mahu bertanding di Johor kononnya mahu meencari tempat yang selamat untuk bertanding membuktikan bahawa Si Pondan dan mulut puaka ini tidak pernah berjuang untuk kepentingan dan kebajikan masyarakat sebaliknya hanya mementingkan agenda peribadi dan kepentingan politik masing-masing.

Sikap Si Pondan dan mulut puaka Syed Saddiq ini memang menjadi amalan pemimpin-pemimpin parti pembangkang yang lain berbeza jika dibandingkan dengan perjuangan Barisan Nasional yang taat setia menjaga sesuatu kawasan. Kalau kita tengok Barisan Nasional, sekalipun Barisan Nasional kalah pada masa pilihan raya umum lepas Barisan Nasional tetap dan kekal setia berkhidmat di kawasan berkenaan. 

Jangan harap Syed Saddiq menang di Johor, ini kerana kalau bertanding dan menang sekalipun pondan dan mulut puaka Syed Saddiq tidak akan dapat menjaga kebajikan dan membawa kemajuan kepada orang Johor. Hakikatnya orang seperti Syed Saddiq ataupun mana-mana pemimpin pembangkang Pakatan Harapan hanya mempunyai satu agenda dan matlamat politik untuk menawan dan mengambil alih negara tetapi bukan mahu menjaga hak, kebajikan rakyat.

Comments