SI PONDAN EZAM SEDARLAH RAKYAT SUDAH MUAK BOSAN DENGAN PEMBANGKANG



Si Pondan Ezam seharusnya sedar bahawa rakyat sudah semakin celik dan bijak dalam menilai sesuatu keadaan dan bertindak satu langkah ke hadapan bagi mencari jalan penyelesaian yang lebih berkesan dan efektif. Ini semuanya dilakukan bagi menangkis segala tuduhan, fitnah dan tohmahan yang ditaburkan oleh parti pembangkang Pakatan Harapan bagi mengaburi mata rakyat. 

Si Pondan Ezam bersama-sama dengan pembangkang Pakatan Harapan menabur dan melemparkan fitnah, tohmahan, cacian dan makian kepada kerajaan. Satu persatu fitnah ditabur dan dilemparkan oleh parti pakatan pembangkang sudah dipatahkan dengan fakta dan bukti yang kukuh bagi menandingi dan melawan fitnah dan tohmahan yang tidak berasas. 

Nampak gayanya cara terdesak Si Ezam Pondan dan pembangkang membawa padah dan memakan diri sendiri. Ini amaran kepada rakyat kepada Pondan Ezam dan pakatan harapan agar menghentikan segala penipuan, pembohongan, drama dan sandiwara mereka selama ini. 

Kita perlu bangkit menentang dan mematahkan hujah-hujah pembangkang. Kepada penyokong-penyokong tegar pembangkang di luar sana pula janganlah taksub sehinggakan buta mata untuk menilai mana yang benar, mana yang betul dan mana yang silap. 

Kesimpulannya Ingat, negara bukanlah padang permainan. Negara adalah tempat untuk kita berlindung dan bebas untuk mendiaminya. Kalau pembangkang terus-terusan membohong, adakah kita pun rela dibohong jika mereka diberi peluang untuk mentadbir negara?

Comments