NGA KOR MING JAHAT, KEJI DAN ZALIM



Semua orang tahu mana-mana pemimpin DAP baik Nga Kor Ming atau mana-mana pemimpin DAP semuanya Jahat, Keji dan zalim. Nga Kor Ming ini semestinya sudah terkenal dengan sikap dan perlakuannya yang Jahat, Keji dan Zalim dalam menabur fitnah, mencaci dan memburukkan imej dan reputasi kerajaan. 

Nga Kor Ming pemimpin DAP orang jahat, keji, zalim dan suka menabur fitnah dan melakukan kezaliman serta penindasan terhadap bangsa lain. Kalau kita dapat melihat Orang Jahat selalunya mendapat perhatian dari mana-mana pihak untuk tidak berkawan dengan mereka. DAP seharusnya sedar bahawa rakyat Malaysia keseluruhannya sudah pun melabelkan DAP Orang Jahat, keji dan jahil dan zalim menabur fitnah yang mengkucar kacirkan keharmonian dan kemakmuran negara yang berbilang kaum. 

Tidak hairanlah jika pemimpin mereka datangnya dari kalangan Orang Jahat, zalim dan keji yang akan memporak perandakan negara seperti Nga Kor Ming ini. Walaupun parti pembangkang Pakatan Harapan mempersoalkan negara kita tiada demokrasi, ini hanyalah anggapan dari Nga Kor Ming jahat, zalim dan keji menabur fitnah memburukkan Kerajaan Barisan Nasional. 

Orang yang Jahat, keji dan zalim seperti Nga Kor Ming ini tidak pernah akan sedar diri segala kesalahan yang besar mereka lakukan lakukan selama ini ke atas orang Pulau Pinang. Contoh yang baik adalah di Pulau Pinang,bagaimana keadaan orang Melayu sejak berada di bawah pentadbiran dan pemerintahan DAP? Orang Melayu hidup merana, sengsara dan derita di bawah DAP. 

Kesimpulannya DAP seharusnya sedar bahawa pemimpin-pemimpin mereka kebelakangan ini tidak disukai oleh rakyat Malaysia kerana sikap dan gaya kepimpinan mereka yang dilihat semakin tidak digemari rakyat.

Comments