DR MAHATHIR SUDAH BERUBAH, LEBIH SAYANGKAN DAP


Dalam serangan terbaru Tun Dr Mahathir terhadap Presiden PAS Tok Guru Hadi Awang jelas mencerminkan sifat sebenar Dr Mahathir yang pendendam dan sanggup menggunakan apa jua perkara demi kepentingan politiknya untuk memburukkan pemimpin dan parti lawan.

Tindakan Dr Mahathir yang melabel Hadi sebagai seorang pengkhianat dan seorang yang kafir hanya kerana bekerjasama dengan UMNO untuk memecahbelahkan undi rakyat kepada pembangkang dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) nanti menunjukkan sikap dan ilmu yang cetak pada seorang negarawan!

Di samping itu juga, Dr Mahathir sanggup melabel seseorang pemimpin sesuka hati mengikut kehendaknya secara membabi buta. Sebalik pemimpin DAP, Lim Kit Siang yang kini menjadi kawan karibnya itu kini menjadi buah hati sayang Dr Mahathir. 

Ternyata Dr Mahathir kini sanggup mengetepikan Islam demi DAP sehinggakan pemimpin DAP yang dulunya dia hina dan cerca kini dia puja. Pendek kata, Dr Mahathir sudah berubah dan kini lebih sayangkan DAP. Jesteru itu, orang Islam seperti Hadi Awang dilabel pengkhianat dan kafir.

Comments