DAP GILA BAYANG MAHU TAWAN PERAK



Kita seharusnya ingat pemerintahan negara kita yang pilih, dan bila parti yang kita undi kalah, kita seharusnya menerima hakikat bahawa kita mungkin boleh berkata sekali sahaja kita menukar kerajaan, tetapi ingatlah sekali itulah yang membinasakan.

 Adakah kita sudah lupa di Perak semasa parti pembangkang yang berkuasa di bawah telunjuk DAP, seingat kita pada tahun 2008 Perak di bawah parti pembangkang yang diketuai oleh DAP. Kita lihat sahajalah keadaan Perak. Tengok sajalah sekali DAP diberikan peluang dan kesempatan untuk berkuasa, apa sudah jadi dengan Pulau Pinang? Kita dapat melihat bukit-bukit digondol dan ditarah sehingga menyebabkan tanah runtuh dan banjir yang mengorbankan banyak nyawa. 

Kalau DAP diberikan peluang dan kesempatan untuk berkuasa di Perak sekalipun, sudah pasti Perak akan menjadi sepertimana Pulau Pinang. Pulau Pinnag musnah di bawah DAP. Hakikatnya, orang Perak pastikan anda tidak terpedaya dan terpengaruh dengan parti pembangkang DAP dan Pakatan Harapan. Pastikan orang Perak tidak mengulangi lagi kesalahan dan kesilapan yang dilakukan oleh orang Pulau Pinang. Hargailah negeri Perak jangan sampai DAP dan Pakatan Harapan menguasai Perak. HIDUP UMNO!!!

Comments