PENYOKONG TEGAR PARTI PPBM ARTIS FATHIA LATIFF KAKI MAKSIAT, KAKI DISCO!!!



Artis Fathia Latiff semua orang sudah kenal, artis Malaysia penyokong kuat Parti PPBM. Fathia terkenal sebagai seorang jenis kaki kondem, serang dan kritik Najib dan Kerajaan Barisan Nasional dan berlagak seperti diva. Kita semua sudah pernah membaca status-status beliau di laman media sosial twitter semuanya serangan dan hentaman kepada Najib dan Kerajaan Barisan Nasional semata-mata. 

Semua status yang dimuatnaik oleh artis Fathia Latiff di laman media sosial twitter memburukkan kerajaan bermula dari isu harga minyak naik, gaya hidupnya sehinggalah kos sara hidup rakyat semakin tinggi semuanya dihebohkan dan didedahkan. Pendek kata artis bigo Fathia Latiff ini memang suka dikecam. Ini membuktikan kuat jilatnya artis bigo Fathia Latiff terhadap Mahathir dan parti anak bunga. Atas nama anak muda, Mahathir dan parti bunga memperalatkan dan mempergunakan artis ini untuk mengecam dan memfitnah kerajaan. 

Sebelum ini video menari berahinya sehingga nampak payu dara menular dan mendapat kecaman dan kritikan daripada netizen. Dan baru-baru ini artis bigo ini sekali lagi mencetuskan kontroversi memuatnaik sekeping foto throwback memakai topi berwarna merah dan menampakkan rambutnya pula. Apakah motif Fathia bertindak sedemikian sehingga timbul pelbagai spekulasi dan rasa kurang senang orang ramai.

Apa yang dilakukan oleh Fathia tidak sesuai dengan imejnya sekarang memandangkan Fathia sudah bertudung dan menutup aurat. Nampak gayanya Fathia bakal mengikut jejak langkah rakan baiknya Uqasha Senrose untuk membuka tudung. Hakikatnya inilah realiti standard artis penyokong tegar PPBM ini jenis kaki maksiat, kaki disco dan artis seperti inilah tidak boleh dijadikan contoh kepada rakyat lebih-lebih lagi kepada anak muda.

Comments