JANDA HOT MELETOP NURUL IZZAH MEROYAN LAGI!!!




Janda Hot  Meletop Nurul Izzah meroyan memfitnah dan menuduh kononnya Suruhanhjaya Pilihan Raya (SPR) menggunakan 4 juta pos bagi membantu UMNO-BN menang dalam pilihan raya umum akan datang. Janda Meletop Nurul Izzah ini semuanya tiada fikiran dia ini semuanya menyalahkan kerajaan UMNO Barisan Nasional. Kalau rasuah semuanya UMNO dan BN. Nampak sangat otak Janda Hot Meletop ini semuanya kalau yang melibatkan rasuah semuanya UMNO dan Barisan Nasional. Begitulah hebatnya pihak pembangkang yang terlalu taksub mempercayai yang buruk semuanya datang daripada UMNO-BN. Otak Janda Hot Meletop Nurul Izzah ini sebenarnya sudah pun diliwat oleh Anwar Ibrahim dan semua pimpinan pakatan pembangkang PKR.

Padahal di kalangan pucuk pimpinan Pakatan Pembangkang juga haru biru dan kacau bilau apabila setiap kali diadakan proses pemilihan pimpinan PKR maka kita akan dapat mendengar khabar penipuan dan pembohongan yang berleluasa di sana sini. Tetapi adakah sesiapa yang membuat keluhan berkenaan penipuan dan pembohongan proses pemilihan PKR!!!. Dengan kisah kertas undi yang dicetak berlebih-lebihan bagi tempat yang ahlinya kurang, kertas undi yang dicetak berkurangan daripada bilangan sebenar ahli-ahli yang ramai. 

Pendek kata bagi Janda Hot Meletop UMNO-BN suka membuat penipuan dan pembohongan dalam proses pengundian. Nanti kita akan dapat melihat Janda Hot Meletop Nurul Izzah bersama-sama dengan pakatan pembangkang akan berarak membuat huru hara dan kacau bilau pada proses pilihan raya umum nanti. Bukankah dalam pilihan raya 13 sebelum ini Janda Hot Meletop Nurul Izzah mencipta dan melemparkan tuduhan dan fitnah terhadap Suruhanjaya Pilihan Raya dan kerajaan Barisan Nasional kononnya berlaku Black Out sewaktu proses pengiraan undi. Dakwaan berlaku gangguan elektrik semasa proses pengiraan undian sama sekali tidak benar. 

Kesimpulannya Janda Hot Meletop Nurul Izzah dan pakatan pembangkang sentiasa berusaha memburuk-burukkan UMNO-BN dalam apa juga cara sekalipun untuk menumbangkan UMNO lagi-lagi menjelang Pilihan Raya Umum ini.

Terima Kasih kerana membaca artikel-artikel ini. Untuk mendapatkan artikel-artikel baharu, sila ''like'' atau ''follow'' halaman Malayan News. Kami juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru. 

Comments