JANDA HOT MELETOP NURUL IZZAH DAN KAKI PENIPU RAFIZI AKUI TUGAS PEMBANGKANG HASUT RAKYAT AGAR MEMBENCI KERAJAAN BARISAN NASIONAL



Janda Hot Meletop Nurul Izzah dan Kaki Penipu Rafizi sebelum ini mengakui pembangkang menukar pendekatan meracun kepada memujuk rakyat agar menumbangkan dan menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional memandangkan kempen dan propaganda pembangkang selama ini tidak berkesan. Janda Hot Meletop Nurul Izzah dan Kaki penipu Rafizi kononnya mendakwa mereka berusaha sedaya upaya menyelamatkan Malaysia dengan hanya sekadar menuding jari dan menyalahkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak selama ini tidak memadai dan tidak berbaloi langsung kerana tanggapan dan andaian pembangkang terhadap kebijaksanaan rakyat ternyata salah sama sekali.

Pembangkang seperti Janda Hot Nurul Izzah dan Kaki Penipu Rafizi seharusnya mengimbau dan menginsafi pendekatan dan kempen mereka selama ini telah gagal malah berpotensi menjarakkan lagi hubungan mereka dengan rakyat. Ini akan memberikan kesan negative kepada pendekatan politik pembangkang dan sebaliknya akan bertindak mengundi dan memberikan sepenuh sokongan bagi mengekalkan Kerajaan Barisan Nasional untuk terus memegang tampuk pemerintahan dan pentadbiran negara. 

Realitinya Janda Hot Meletop Nurul Izzah dan Kaki putar belit Rafizi mengakui tugas sebenar pembangkang Pakatan Harapan adalah menghasut rakyat supaya membenci dan berasa tidak selesa terhadap segala inisiatif dan dasar kerajaan. 

Kesimpulannya, kita jangan mudah sangat terpedaya dengan hasutan pembangkang seperti Janda Hot Meletop Nurul Izzah dan Kaki Putar belit Rafizi, kerana akhirnya pasti akan merugikan anak cucu cicit kita di kemudian hari. Hanya Kerajaan Barisan Nasional satu-satunya Kerajaan yang mampu membawa kemajuan dan pembangunan sekaligus menjaga kebajikan rakyat.

Siapa lagi budak hingusan meleleh Syed Saddiq bercakap tak serupa bikin mempersoalkan kononnya Kerajaan Barisan Nasional gagal menyediakan rumah mampu milik untuk golongan belia di negara ini. 

Budak hingusan meleleh Syed Saddiq ini sepatutnya membuat kajian terlebih dahulu sebelum membawa sebarang dakwaan kerana isu perumahan sudah lama diperjuangkan oleh Kerajaan Barisan Nasional. Malah setiap tahun Kerajaan Barisan Nasional membangkitkan isu berkenaan termasuklah membahaskannya di Perhimpunan Agung parti bagi memberikan pendapat, penerangan mengenai keperluan perumahan di kalangan rakyat. 

Banyak skim perumahan yang disediakan oleh kerajaan untuk membantu rakyat antaranya dengan menawarkan harga yang lebih murah berbanding pemaju atau pelabur swasta. Salah satunya PRIMA di mana kediaman PRIMA terletak di dalam kawasan berkomuniti mempunyai pelbagai jenis dan saiz dengan harga antara RM 100,000 hingga RM 400,000 di lokasi-lokasi strategik. Kediaman PRIMA ditawarkan kepada semua rakyat Malaysia dengan pendapatan isi rumah purata bulanan antara RM 2,500 hingga RM 15,000. 

Selain PRIMA, Kerajaan juga menyediakan perumahan untuk kakitangan kerajaan iaitu Perumahan Penjawat Awam 1Malaysia (PPA1M). PPA1M adalah satu skim rumah mampu milik untuk penjawat awam. Perumahan Penjawat Awam 1Malaysia PPA1M (PPA1M) adalah satu skim rumah mampu milik untuk penjawat awam yang menekankan kepada keselesaan dari aspek saiz, rekabentuk, kualiti, lokasi dan harga rumah yang bersesuaian bagi penjawat awam.

Kerajaan juga menyediakan rumah mampu milik kepada rakyat berpendapatan rendah melalui Syarikat Perumahan Negara Berhad. SPNB dipertanggungjawabkan untuk membina rumah yang mampu dimiliki dan selesa untuk didiami melalui beberapa program seperti Rumah Mampu Milik (RMM) dan Program Rumah Mesra Rakyat (RMR). Di bawah SPNB terdapat beberapa subsidiari iaitu SPNB Aspirasi, SPNB Idaman, SPNB Mesra, SPNB Edar dan SPNB Dana.

Hakikatnya Syed Saddiq seharusnya belajar lagi ilmu politik dan beliau tidak sehebat mana, hanya cakap sahaja pandai lagi-lagi apabila ada ahli akar umbi mempertikaikan kredibiliti dan integriti pemimpin PPBM, Syed Saddiq cuba menjadi ‘hero’ dengan membuat sidang akhbar penafian. Kepada Syed Saddiq jangan bercakap tanpa fakta!!

Comments