JANDA HOT NURUL IZZAH PATUT DIAJAR DAN DISEKOLAHKAN!!! JANDA HOT NURUL IZZAH GELAR DEDAK TETAPI RAKYAT GELAR BRIM



Hinakah DEDAK  ini di sisi JANDA HOT Nurul Izzah dan kroni-kroni Pakatan Harapan. Dalam sedar ataupun tidak, DEDAK inilah yang akan banyak membantu rakyat yang berpendapatan rendah untuk mengembalikan senyuman di wajah ahli keluarga mereka. 

DEDAK inilah yang akan diberikan kepada anak yang mahu pergi sekolah setiap hari dan mencukupkan yuran persekolahan anak-anak yang berpendapatan rendah. Dalam sedar tidak sedar DEDAK inilah yang sebahagiannya dapat dikumpul dan disimpan untuk kegunaan anak-anak dan keluarga pada masa kecemasan. Dedak ini jugalah telah berkhidmat selama 6 tahun kepada rakyat dan mungkin akan terus berkhidmat untuk berdekad-dekadnya lagi.

Walaupun DEDAK BRIM ini jumlahnya tidak banyak dan ianya diberikan secara berperingkat, tetapi DEDAK ini tetap akan ditagih oleh mereka yang tahu nilainya dan niat pemimpin-pemimpin yang mahu Malaysia menuju sifar kemiskinan.

Kesimpulannya kita sehrausnya bersyukur dan berterima kasih kerana telah mengurniakan kita sebuah kerajaan dan kepimpinan Kerajaan Barisan Nasional yang tahu menjaga hak dan kebajikan rakyat. Terima kasih dan tahniah kepada Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak sehinggakan BRIM diiktiraf oleh beberapa badan dan institusi di dunia sebagai salah satu konsep untuk merancakkan ekonomi dan pembangunan negara. 


Comments