JANDA HOT NURUL IZZAH DAN PARTI PEMBANGKANG PAKATAN HARAPAN MAHU HAPUSKAN GST HANYALAH PEMBOHONGAN DAN PENIPUAN SEMATA-MATA!!!



JANDA HOT Nurul Izzah dan Parti pembangkang Pakatan Harapan  kononnya membuat kenyataan mahu membatalkan Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) hanyalah membohongi rakyat dan melayari ekonomi fantasi semata-mata. 

Selama ini apa yang diperkatakan oleh Najib sememangnya ada kebenaran bahawa parti pembangkang Pakatan Harapan sama sekali tidak ada langsung idea tetapi sebaliknya pembangkang Pakatan Harapan suka mengkritik dan memfitnah segala apa yang dilakukan dan dilaksanakan oleh pihak kerajaan.

Dalam abad ke-21 ini kerajaan dan negara-negara tidak sepatutnya duduk diam dan melakukan kerja mengikut cara lama, sebaliknya kerajaan yang bertanggungjawab harus mengubah dasar-dasar mengikut perubahan masa untuk kesejahteraan rakyat.

Nurul Izzah ini sama sahaja seperti bapanya Anwar Ibrahim yang hanya pandai bercakap semata-mata. Pakatan Harapan hanya tahu bercakap dan membantah segala yang dilakukan oleh pihak kerajaan. JANDA HOT MELETOP ini hanya tahu membantah habis-habisan, mereka akan kembali membuat pusingan U Turn semula tetapi dengan pembaharuan terhadap apa yang telah dilaksanakan oleh pihak kerajaan seolah-olah itu adalah cadangan daripada mereka sendiri. 

Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) yang dilaksanakan oleh kerajaan dibantah sekeras-kerasnya oleh Nurul Izzah dan Parti pembangkang Pakatan Harapan sehinggakan sebelum ini Nurul Izzah dan parti pembangkang Pakatan Harapan sanggup mengadakan himpunan jalanan semata-mata mahu menggagalkan cukai berkenaan. 

Masalahnya di sini adalah Nurul Izzah tidak mahu mengemukakan cadangan baru atau cukai baru bagi menggantikan GST sebaliknya Nurul Izzah berkemungkinan besar akan membuat pusingan U-TURN tidak akan menghapuskan GST jika mereka menang dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 akan datang. Ini krana GST adalah sistem percukaian yang terbaik di negara kita, Kalau tidak mengapa lebih 160 buah negara di seluruh dunia mempunyai suatu bentuk percukaian GST. 

Realitinya JANDA HOT MELETOP dan parti pembangkang Pakatan Harapan lakukan semua ini semata-mata untuk menarik undian dan sokongan rakyat semata-mata. Janganlah kita mudah sangat tertipu dan terpedaya dengan janji-janji manis parti pembangkang Pakatan Harapan. Dan pastikan kita mengundi Kerajaan yang benar-benar menepati janji dan bukannya membuat janji-janji palsu sebagaimana yang dilakukan oleh parti pembangkang Pakatan Harapan.

Comments