RAFIZI GILA FITNAH NAJIB DAN BARISAN NASIONAL











Rafizi Ramli ini memang dijangkiti penyakit suka memfitnah, mencemuh dan mencaci Najib dan parti Barisan Nasional. Terlalu banyak tohmahan yang keluar daripada mulut Rafizi memburukkan imej najib hanya untuk menggulingkan Najib dan Barisan Nasional semata-mata.

Rafizi tidak habis-habis melemparkan fitnah dan tohmahan kepada Najib dan Barisan Nasional, dan semuanya cerita yang tidak masuk akal. Rafizi harus sedar diri bahawa rakyat hanya memilih Barisan Nasional dan bukannya Pakatan Harapan yang sama sekali tidak memberikan sebarang manfaat dan kebaikan kepada rakyat.

Kita tahu Rafizi lebih berfokus untuk menentang Najib dan Barisan Nasional dan bukannya memikirkan masa depan rakyat sendiri. Sudah lama kita semua fikirkan perkara ini dan atas sebab itulah kita memilih Barisan Nasional dan bukannya pembangkang seperti Pakatan Harapan.

Mungkin Rafizi masih dibuai mimpi atau masih dalam dilemma, Rafizi tidak nampak ke kita semua sudah tolak bulat-bulat kepimpinan pembangkang dan jangan haraplah kita nak undi Pakatan Harapan dalam Pilihan Raya Umum kali ini, kita pun sudah sedar bahawa hanya Barisan Nasional sahaja mampu membawa kebaikan dan manfaat kepada kita semua.

Pilihan Raya Umum ke-14 akan datang menjadi titik permulaan kita semua menolak propaganda dan agenda politik serta peribadi Pakatan Harapan yang sama sekali langsung tidak membawa sebarang kebaikan dan manfaat kepada kita semua malahan ianya hanya mencetuskan keadaan huru hara.

Rafizi harus ingat bahawa kita semua sudah bijak memilih parti yang kita mahukan untuk menerajui tanah air dan negara kita sendiri. Kita menerima bantuan daripada kerajaan BN bukan dikira rasuah, kerana kita berhak dengan apa juga bantuan yang Najib peruntukkan. Isu remeh ni sepatutnya tidak timbul, pembangkang perlu cermin diri untuk memikat hati rakyat.

Kesimpulannya Rafizi hanya pandai bercakap, memfitnah, mereka-reka cerita yang tak betul hanya untik menggulingkan Najib dan Barisan Nasional. Pembangkang seperti Rafizi dan Pakatan Harapan tidak akan menunaikan apa yang mereka cakap jika mereka berkuasa. Hanya Barisan Nasional sahaja yang mampu menunaikan janji dan Najib membuktikan bahawa Barisan Nasional memberi politik khidmat bakti, manakala Rafizipula menunjukkan kepada kita bahawa pembangkang hanya bermain politik fitnah kepada rakyat!

Comments