NURUL IZZAH HANYA MENGEJAR KUASA POLITIK BERBAIK DENGAN SEMUA ORANG TERMASUK TUN M



Jika dilihat skill politik Nurul Izzah jelas membayangkan bagaimana diri dan keluarganya sungguh terdesak pada saat ini.

Nurul Izzah terkenal dengan jolokan "ANAK PAPA" akan melakukan apa sahaja demi kelangsungan politik bagi dirinya dan juga parti PKR yang ditubuhkan hasil daripada gerakan REFORMASI 1998 yang berpunca dari tindakan "PAPA TOK" nya iaitu Mahathir.

Jelas politik itu bersifat KEBINATANGAN.

Politik yang ditunjukkan oleh Tun M dan Nurul Izzah serta pembangkang pada keseluruhannya hanya mementingkan kuasa dan tidak menghiraukan baik buruk sesuatu tindakan yang diambil mereka selepas itu.

Nurul Izzah yang telah banyak mengembara seluruh dunia dan berguru dengan banyak SOCIETY dan NGO yang berhaluan kiri di luar sana bersama BFF nya Tian Chua sekarang ini nampaknya sedang menggunakan ilmu yang dituntutnya di dalam politik Malaysia.

Dia akan berbaik dengan orang yang desperate seperti Tun M, berbaik dengan DAP walaupun dia tahu bangsanya bakal diancam sekiranya DAP berkuasa.

Besar kemungkinan juga Nurul Izzah juga turut menjalin hubungan dengan musuh negara di luar sana sepertimana yang pernah dilakukannya dalam Peristiwa Berdarah Lahad Datu.
Dari mana Nurul Izzah mendapat dana?

Dari mana si janda itu mendapat idea politik kotornya?
Kuasa wanita boleh mencairkan hati PAPA TOK dan seluruh lelaki yang berada di dalam Pakatan Harapan.

Kalau dulu PAPA nya Anwar Ibrahim digelar sesumpah, sekarang agaknya Nurul Izzah boleh digelar apa ya?

Comments