MAHATHIR KATA MELAYU MAT REMPIT PEMALAS DAN TIDAK JUJUR



Sejak Mahathir menjadi Pengerusi Pakatan Harapan, orang Melayu khususnya menimbulkan persoalan dan tanda tanya mengenai halatuju dan matlamat Mahathir dan Pakatan Harapan yang dilihat semakin tersasar jauh dan hilang prinsip. Kononnya Mahathir dan Pakatan Harapan menentang kezaliman yang dilakukan oleh pemimpin Barisan Nasional, sebaliknya mereka mengangkat pemimpin-pemimpin zalim sebagai pemimpin.

Lihat sajalah Mahathir bersekutu dan bersengkongkol dengan DAP kafir laknatullah dan kita tahu DAP kafir laknatullah tidak menyukai masyarakat Melayu. Sebagai contoh, Mahathir berkata semasa pelancaran buku bertajuk ‘’Wahai Melayu’’ oleh penukisnya Anas Zubedy di Petaling Jaya, Mahathir memetik Mat Rempit sebagai contoh orang Melayu yang tidak tahu malu walaupun mereka tidak bekerja keras. Kata Mahathir lagi sifat negative yang ada pada orang Melayu ialah tidak bersikap jujur dan tiada integriti. 

Mahathir berpendapat bukti Melayu bersikap pemalas dengan melihat perpecahan jantina mahasiswa universiti awam sekarang, pelajar wanita 80%, pelajar lelaki hanya tinggal 20% sahaja. 
Pendirian Mahathir terhadap masyarakat Melayu berubah apabila PPBM menyertai Pakatan Harapan yang diketuai oleh DAP. Mahathir dengan prinsip dan pendiriannya merendah-rendahkan martabat orang Melayu. Dan akhirnya Melayu masih lagi berada di tahap yang rendah, miskin, kurang harta. Kenapa perkara ini boleh berlaku? Kerana orang-orang Melayu lemah, tidak mahu berusaha dan bekerja keras dan bangkit. 

Kesimpulannya kita janganlah jadi seperti Melayu mudah lupa sejak bersengkongkol dan bersekutu dengan DAP Kafir Laknatullah, lihat sajalah dulu sentiasa menyokong orang Melayu tetapi tengoklah sekarang ini, mencerca, mengutuk Melayu semata-mata mahu melihat Melayu lemah dan seterusnya berkubur.

Comments