HAPRAK ANAK MELAYU ABDUL AZIZ ISA SANGGUP JADI BARUA DAP!!!



Abdul Aziz Isa nama yang cukup dikenali di kalangan parti DAP menyertai DAP disebabkan terlalu ghairah untuk menempatkan dirinya sebagai pemimpin. Dalam DAP anak Melayu Haprak diperkudakan pemimpin senior DAP tetapi kerana Abdul Aziz Isa terlalu inginkan jawatan dirinya sanggup diperkudakan pemimpin DAP. Anak Melayu Abdul Aziz Isa ini haprak kerana terlalu inginkan jawatan mereka sanggup menjadi kuda tunggangan DAP.

Pemimpin haprak yang bernama Abdul Aziz Isa ini diibaratkan si luncai dengan labunya, sehinggakan akhirnya mereka tidak ke mana-mana pun dan sekadar menjadi bola tendangan DAP. DAP tidak akan pernah menghormati orang Melayu dan akan terus bersikap sedemikian jika mereka berkuasa kelak. Abdul Aziz Isa ini juga berperanan dalam, membuat fitnah lagi-lagi yang melibatkan isu-isu kaum Melayu dan Islam dan juga boleh digunapakai dalam strategi DAP memperluaskan poengaruhnya di Malaysia. 

Abdul Aziz Isa ini sewajarnya digelar BARUA atau KELDAI kepada DAP kerana sanggup mempertaruhkan maruah bangsanya sendiri kepada parti Chauvinist itu. Tidak mustahil selepas ini sokongan orang Melayu akan bertambah untuk DAO pada pilihan raya kali ini. Dan tidak mustahil juga selepas ini hak dan keistimewaan Melayu dan agama Islam akan dipertikaikan oleh puak-puak DAP lagi-lagi orang Melayu haprak seperti Abdul Aziz Isa ini kerana DAP sudah mempunyau ramai pakar dari golongan anak Melayu haprak yang sanggup mengkhianati bangsa dan agamanya sendiri.

Kita seharusnya bersama-sama tolak Pakatan Harapan agar mereka ini tidak memudaratkan keamanan dan kesejahteraan rakyat di Malaysia ini. Dalam tempoh pilihanraya yang semakin hampir ini, Barisan Nasional seharusnya mewujudkan barisan saf yang kuat sebagai wadah perjuangan untuk Melayu terus menguasai pentadbiran dan pemerintahan negara. Rakyat tidak sekali-kali rela diperbodohkan oleh Pakatan Harapan yang diketuai oleh DAP dan Pakatan Harapan.

Comments